martes, 22 de abril de 2008

TIBIDABO


Ting que agrair al Josep y al Pitu els comentaris que heu enviat al meu blog, encara que no se escriure en catalá,.......... u intentaré, i potser que aixó aixequi algùn altra comentari del Josep. Recordo fá molts anys, quan pujabem sovint al Tibidabo, sobre el terrat que ya a la part superior de la Basílica, estaba de espatllas a terra la imatge del Sagrat Cor a punt de aixecarla a la posició actual, i com a cosa meva, vaig posar al Siscu i a la Aurorita (un a un), sentats a la ma del Sagrat Cor, llastima que no portes la cámara per inmortalitzar el esdeveniment, m´a semblat una cosa curiosa i per aixó u explico. Perdoneu el meu catalá, pero aixi soc. Podeu veure les manetes tan petites que es veuen del Sagrat Cor........pues allá varen estat sentats el meus dos fills.

4 comentarios:

Unknown dijo...

Papa, soy tu repelente hija. Sigue intentando escribir en catalán, pero creo que los próximos deberes que te pondré serán justamente aprender un poquito de esta lengua en peligro de extinción que hablamos unos cuántos (cada día menos). Y eso que nosotros nunca hemos hablado catalán entre nosotros!.

Si tuviera que hacer un ranking de faltas horrorosas en tu escrito, pondría como ganadora “u intentaré”, “u explico” (que es “ho intentaré”, “ho explico”). Me he tomado la licencia de corregirte todo lo que he encontrado, a riesgo de recibir mensajes de odio hacia mi repelencia extrema. Allá va, el escrito en catalán con menos faltas (alguna se me habrá colado, seguro!). Besitos, papi!

He d’agrair al Josep i al Pitu els comentaris que han enviat al meu blog, encara que no sé escriure en català… ho intentaré, i potser això aixecarà algun altre comentari del Josep. Recordo fa molts anys, quan pujàvem sovint al Tibidabo, sobre el terrat que hi ha a la part superior de la Basílica, estava d’esquena a terra la imatge del Sagrat Cor a punt de ser aixecada a la posició actual i, com a cosa meva, vaig posar al Siscu i a l’Aurorita (un a un) asseguts a la mà del Sagrat Cor. Llàstima que no dugués la càmera per immortalitzar l’esdeveniment, m’ha semblat una cosa curiosa i per això ho explico. Perdoneu el meu català, però així sóc. Podeu veure les manetes tan petites que es veuen del Sagrat Cor? Doncs allà hi van ser asseguts els meus dos fills!

Unknown dijo...

Y que conste que me encanta saber que yo estuve allí sentadita!!
Y que me gusta mucho tu blog.
Y que sigas escribiendo, siempre.

Unknown dijo...

Tu segundo superrepelente hijo al ver tu escrito ha estado tentado de entrar con ese código y contraseña que de tanto en cuando olvidas y corregirlo directamente pero entonces tu texto y lo que dices en él pierde la gracia.

La Silvieta, tu supernuera, como no tiene el gen R (repelente) de tus hijos, le ha gustado mucho servirte de inspiración para dicha entradita.

Un besote y recupérate de todos los virusillos que te hemos enganchado !!

Sílvia + Siscu

jocktor dijo...

Tranquil, padrí. Errades en fem tots, però vosaltres que no vau poder aprendre el català mentre vau estudiar teniu més excuses que nosaltres. Així que sempre et pots aprofitar dels correctors (amb gen R o sense)per a seguir explicant les "ventis", que diu mon pare...
Així que a seguir explicant històries!!!
Petons