domingo, 10 de enero de 2010

COM CADA ANY...........

Com cada any, el meu germá Jordi, ens ha convidat a tota la familia a dinar a casa seva el día de Reis i com cada any, ens hem reunit els tres germans amb els nostres corresponents fills i nets i alguna persona mes, i com cada any, jo he comprat el tortell de reis que com que era per bastantes personas, le hi tingut que encarregár previament a la pastelería, i com cada any, el meu fill Siscu s´ha encarregat de fer las reparticions, i com cada any, ha intentat (i aconseguit) donarli la FABA, a el Jaume (el marit de la Cristina), tindriau de haverl.lo vist, punxant per tot arreu el tortell hasta que ha aconseguit el seu propossit. De totes maneres, no ha tingut que pagar el tortell perqué sempre el pago jo.

1 comentario:

Aurora dijo...

Hola papi! Efectivamente, tú pagas el tortel pero sólo desde hace dos o tres años. Antes lo pagaba siempre el tío Jaume, por eso el Siscu intenta históricamente darle la "fava" a él, dado que así a quien le tocaba ya había pagado el tortel!
Pero seguimos con la tradición y el pobre tío Jaume se ve sometido a la tortura de recibir un trozo de tortel sobado y machacado cada año. Anda que no nos lo pasamos tods la mar de bien con esta tradición!!