miércoles, 19 de mayo de 2010

PAUL ANKA

Aproximadament el any 1957, (crec recordar) que la meva cosina Rosita, es vá cassar y va anar de viatge de nuvis a Andorra on em vá comprar el primer disc microsurco que vaig tenir a la meva vida, es tractava de DIANA, composta i cantada per un noi en aquelles dates completament desconegut PAUL ANKA i que avui encara es una peça entranyable molt bonica que no ha passat de moda. Encara que conservo el disc, no he tingut ganes de buscarlo i per aixó posso un d´Ínternet que també es DIANA peró es un single, el meu es un EP (extended play) de 45 rpm que encara escolto a vegades en el meu tocadiscos. El segón disc que vaig comprar al Club del Disco del carrer Pelayo, va ser un d´ ELDER BARBER "Una casita en Canadá".
I prou de rotllo que me ha passat.....oi ????

3 comentarios:

Unknown dijo...

No sabia jo que quan algú va de viatge de noces hagués de dur regals pel seu cosí. Sí que t'aprecia, la Rosita!
Però jo diria que ja fa moooooolts anys que no escoltes discos vinil, ni molt menys de pedra...
Recuerdo perfectamente muchos discos en casa de Fundador (un coñac), cuando no existía el CD, claro!

Unknown dijo...

Los discos de Fundador qué cierto !!

Pues yo recuerdo la tienda de discos de segunda mano de la estación de Sagrera de dónde te subministrabas habitualmente :-)

Y también recuerdo un disco de piedra que corría por casa...

Besotes

Francisco Torrents dijo...

Dos respostas a la Aurora i a´l Siscu, la Rosita m´aprecía per que hem va veure neixer a casa de la iaia, el disc que varen portar d´Andorra, pot ser que si que fos d´un viatge posterior a la seva boda, també recordo els discos de Fundador, peró els de pedra no tenen res a veure amb Paul Anka